Basında Biz

Obezite ve İnsülin Direnci

ACUNN.COM: Çocuk Sağlığı Hastalıkları ve Endokrinolojisi Uzmanı Prof. Dr. Nesibe Andıran’dan obezite ve insülin direnci ile ilgili önemli bilgiler verdi.

Büyüme geriliğinin tedavisi çok kolay

HÜRRİYET KELEBEK: Yaşıtlarına göre daha yavaş büyüyen veya persentil tablosuna göre 3 persentil geride kalan çocuklarda büyüme geriliğinden bahsedilebilir. Çocuk Sağlığı, Hastalıkları ve Endokrinolojosi Uzmanı Prof. Dr. Nesibe Andıran, çocuklarda gelişim geriliğinin saptandığı durumlarda, tedavinin de oldukça basit olduğunu belirtti.

Erken ergenliğin zararları neler?

SÖZCÜ: Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları & Çocuk Endokrinolojisi Uzmanı Prof. Dr. Nesibe Andıran, erken gelişmenin çocuklar üzerindeki etkilerini anlattı.

Çocuklarda Büyüme Geriliği ve Kısa Boyluluk

HURRIYETAILE.COM: Değişik derecelerdeki boy kısalığının farklı sebepleri olabileceğini söyleyen Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları & Çocuk Endokrinolojisi Uzmanı Prof. Dr. Nesibe Andıran, büyüme geriliği ve kısa boyluluk (cücelik) hakkında bilinmesi gerekenleri anlattı.

D vitaminin önemi ve D vitamini eksikliği
Obezite (Şişmanlık) Hakkında Merak Edilenler
Ergenlik Gelişimi ve Erken Ergenlik

HURRIYETAILE.COM: Ergenlik gelişimi ve erken ergenlikte ortaya çıkan olası rahatsızlıkları sizler için Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları & Çocuk Endokrinolojisi Uzmanı Prof. Dr. Nesibe Andıran’a sorduk.

Çocuklarda diyabet belirtileri neler?

MİLLİYET: Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları & Çocuk Endokrinolojisi Uzmanı Prof. Dr. Nesibe Andıran, Diyabet ve İnsülin Direnci hakkında bilinmesi gerekenleri anlatıyor.

Boy kısalığı ve büyümenin izlenmesi

SABAH: Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları & Çocuk Endokrinolojisi Uzmanı Prof. Dr. Nesibe Andıran, çocuklarda büyüme ve boy kısalığı hakkında bilinmesi gerekenleri anlattı.